Ukraina

Image

Börjar bli dags att säga nåt,

Vem fan ska man tro på? Den ena imperialisten eller den andra? Den ena fascisten eller den andra? Vem fan ska man stödja? Den ena imperialisten eller den andra? När det gäller vem man ska stödja så e la Ukraina själva det bästa alternativet, men det ses idag inte som ett alternativ. Dessutom så blir det väldigt vagt och fascisterna har blivit till Ukraina själva, eller ja, ni fattar nog vad jag menar. Dessutom hatar jag de här jävla tankie-kommunisterna som stödjer Donetsk, du ser ju för fan att de är fascister! Du vet att de stödjer Ryssland! Ja just det, enligt din analys finns det bra imperialism. JAG BLIR SÅ ÄCKLAD! Men jag blir inte bara störd av tankies, jag blir störd av de här jävla USA-vännerna som varken ser fascisterna eller det faktum att Ryssland endast agerar som vilken som helst imperialistisk stormakt, de upprätthåller sig själva! Så jävla mycket sensationalism. Orkar fan inte lita på nån, var rätt okej med Borotba men nu är jag bara förvirrad, haha. Kanske får undersöka lite mer.

2 responses to “Ukraina

  1. Intressant blogg! Här finns bra saker att läsa om denna fråga:
    http://jarnbastionen.blogspot.com/

  2. Tack, tack🙂
    Hehe, detta är dock inte nåt genomarbetat blogginlägg, bara kände för att skriva lite om det. Har sett bloggen ett par gånger men aldrig riktigt läst, ska göra det nu.

Leave a Reply

